care-company-logo_website

Benodigdheden voor inschrijving

Besluit u om via Care Company als zelfstandige zorgverlener in de zorg te gaan werken, dan moet u de volgende stappen doorlopen:

Stap 1 – inschrijven

U kunt zich inschrijven via het inschrijfformulier op deze website. Zorg ervoor dat u voor het inschrijven onze informatiebrochure en de algemene voorwaarden heeft doorgelezen.
Heeft u vragen daarover dan kunt u ons altijd bellen.Wanneer u het inschrijfformulier heeft ingevuld, krijgt u een automatische bevestiging op uw e-mailadres. Zodra wij uw inschrijving hebben ontvangen, nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak voor een oriënterend intakegesprek.Heeft u al uw bescheiden op orde en is er een wederzijds goed gevoel dan kunnen wij u direct inschrijven en de juiste werkomgeving voor u gaan zoeken.

Stap 2 – Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek graag de volgende originele papieren meenemen
  • Pasfoto en CV
  • Diploma’s
  • Identiteitsbewijs. Dit kan uw paspoort of ID zijn. Geen rijbewijs.
  • Uw BIG registratie (indien u verpleegkundige bent)
  • Inschrijving branchevereniging
  • Vanaf niv.3 inschrijving kwaliteitsregister ( nr. doorgeven svp)
  • VOG verklaring ( Verklaring omtrent gedrag). Deze mag niet ouder zijn dan 3 mnd.
  • Inschrijving Kamer van Koophandel
  • AGB-code ( www.agbcode.nl) 2 x 1 voor je bedrijf en 1 persoonlijk ( 41 en 61) vanaf niv. 3
  • Kopie polis blad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
  • Bewijs van inschrijving klachtencommissie
  • Hepatitis B bewijs